Remarketing
- Home
- Remarketing
Kolik návštěvníků vašich stránek se promění v klienty? A kolik zákazníků se k vám pravidelně vrací? Zaujmout lidi je kumšt, ale také jen půlka úspěchu. Přimět je k návratu a nákupu, to je výhra.
Chcete získávat další objednávky od stejných zákazníků? Potřebujete se připomenout těm, kdo k vám zavítali, ale váhají s nákupem? Remarketing vám pomůže!
K čemu slouží Remarketing?
Remarketing nebo také retargeting umožňuje ukázat vaši reklamu lidem, kteří už dříve navštívili vaše stránky. Nejčastěji se používá v případech, kdy návštěvník nesplnil cíl webu nebo e-shopu, například nedokončil objednávku nebo neodeslal poptávkový formulář. Vyplatí se i v situaci, kdy se chcete připomenout klientům, kteří už u vás v minulosti něco objednali.
Proč i vy potřebujete Remarketing
Běžná reklama přivede zákazníky na vaše stránky. Třeba je upoutá nějaký produkt a možná ho dokonce vloží do košíku. To ale ještě neznamená, že máte vyhráno a vaše investice se zúročí. Někdo si váš web prohlíží v práci a vyruší ho šéf. Další se chce poradit s manželkou nebo počkat na výplatu. Ať už je důvod jakýkoli, málokdo nakoupí hned při první návštěvě.
Lidé si nechávají čas. A v jeho průběhu často zapomenou, že existujete, nebo hůř, při opětovném hledání vaší nabídky uvíznou rovnou v sítích konkurence. A to rozhodně nechcete. Musíte se proto umět sami připomenout. A právě to remarketing umožňuje mnoha efektivními způsoby.
Výhody Remarketingu
Vyšší návratnost investic
Získat nové zákazníky vyžaduje mnohonásobně vyšší investici, než udržet si ty stávající, na které právě remarketing cílí. S větší pravděpodobností u vás nakoupí lidé, kteří už vás znají, proto se reklama na ně více vyplatí.
Konkrétní cílení reklamy
Je možné se zaměřit na všechny návštěvníky vašeho webu nebo třeba jen ty, kteří provedli určitou aktivitu, například si zobrazili jistý typ produktů. Podle toho se rozhodnete, jakou reklamu použít. Můžete je lákat třeba jen na věci, které si ve vašem e-shopu prohlíželi.
Druhy Remarketingu
Remarketing je vlastně jen jednou z forem PPC reklamy, ve které cílíte na určité publikum a platíte většinou za proklik. Může mít různou podobu:
- Propagované příspěvky na sociálních sítích
- Reklamy na sociálních sítích
- Produktová reklama
- Bannery
- Videa
Netroufáte si na Remarketing sami? Ozvěte se nám!
Pomůžeme vám znovu oslovit a přesvědčit k návratu ty, kdo již jednou navštívili vaše webové stránky nebo e-shop.
Správa remarketingu v Google Ads a Sklik
Zajistíme, aby se uživatelům, kteří navštívili vaše stránky, zobrazovala při dalším procházení internetu vaše reklama.
Správa remarketingu na sociálních sítích
Pomůžeme vám znovu oslovit uživatele, kteří navštívili váš profil na sociálních sítích.
Reference
Kdo nám důvěřuje
Kateřina Kodar
Style4.czEva Mrkvová
TopLožiska.czRomana Matoušková
STORMFASHIONOndřej Vojáček
Ondrejvojacek.czEliška Dobiášová Turková
Breberky.czDostaňte i Vy z remarketingu to nejlepší!
Služby
Naši partneři
Náš blog
Novinky z našeho blogu
Hledáte informace ze světa online marketingu? Zajímá vás, jak funguje PPC reklama?
Zde najdete vše, co jste chtěli vědět o digitálním marketingu, ale báli jste se zeptat.