31.1. 2019

Jaký obsah vládne Facebooku?

Facebook v minulém roce dramaticky snížil organický dosah příspěvků stránek, neplatí to ale pro veškerý typ obsahu. Naopak video Facebook podporuje a podporovat jej hodlá i nadále. Jak? Video má oproti jiným typům příspěvků větší organický dosah. Musí být ale nahráno přímo na Facebook, nestačí video nahrát např. na YouTube a na Facebooku jej pouze...

23.1. 2019

Jak funguje reklama na Facebooku

Facebook má o svých uživatelích obrovské množství dat, prakticky o nich ví všechno. Získá informace o věku, pohlaví, rodinném stavu, počtu dětí, bydlišti i místech pobytu. Zná zájmy uživatelů, jaké webové stránky si prohlížejí, kdy bývají nejčastěji online a spoustu dalších údajů. Kde Facebook tyto údaje získává? Přímo od uživatele. Nejen z informací na jeho...

Proč přejít na HTTPS - úvodka
24.11. 2018

Proč přejít na HTTPS

HTTPS je ve zkratce zabezpečený protokol pro přenos dat. Jedná se o zabezpečenou verzi protokolu HTTP. Rozdíl je tedy v písmenku “S” na konci, které značí “Secured”, tedy zabezpečený. Postupně by na protokol HTTPS měl přejít každý web. Google vyvíjí čím dál větší snahu a určitým způsobem i nátlak, aby weby protokol HTTPS používaly. Ale...