22.2. 2019

Proč používat Facebook Business Manager

Jednou z častých chyb správců facebookových stránek a především reklam je nepoužívání Facebook Business Manageru. Business Manager je administrační rozhraní pro správu jak facebookových stránek, tak reklam. Poskytuje mnohem více možností než základní administrační rozhraní. Jaké jsou hlavní výhody Business Manageru? 1. Oslovíte reklamou návštěvníky svého webu a stávající zákazníky Business Manager umožňuje vytvářet vlastní okruhy uživatelů z návštěvníků...

31.1. 2019

Jaký obsah vládne Facebooku?

Facebook v minulém roce dramaticky snížil organický dosah příspěvků stránek, neplatí to ale pro veškerý typ obsahu. Naopak video Facebook podporuje a podporovat jej hodlá i nadále. Jak? Video má oproti jiným typům příspěvků větší organický dosah. Musí být ale nahráno přímo na Facebook, nestačí video nahrát např. na YouTube a na Facebooku jej pouze sdílet. To je z pohledu Facebooku odkaz,...

23.1. 2019

Jak funguje reklama na Facebooku

Facebook má o svých uživatelích obrovské množství dat, prakticky o nich ví všechno. Získá informace o věku, pohlaví, rodinném stavu, počtu dětí, bydlišti i místech pobytu. Zná zájmy uživatelů, jaké webové stránky si prohlížejí, kdy bývají nejčastěji online a spoustu dalších údajů. Kde Facebook tyto údaje získává? Přímo od uživatele. Nejen z informací na jeho profilu, které sám vyplnil, ale také na základě...

Proč přejít na HTTPS - úvodka
24.11. 2018

Proč přejít na HTTPS

HTTPS je ve zkratce zabezpečený protokol pro přenos dat. Jedná se o zabezpečenou verzi protokolu HTTP. Rozdíl je tedy v písmenku “S” na konci, které značí “Secured”, tedy zabezpečený. Postupně by na protokol HTTPS měl přejít každý web. Google vyvíjí čím dál větší snahu a určitým způsobem i nátlak, aby weby protokol HTTPS používaly. Ale proč? Pro bezpečnost uživatelů Webový prohlížeč...