Online marketing

Většina internetových projektů selže nebo nesplní očekávání proto, že nedělají online marketing, nebo ho dělají špatně.

Odlište se od většiny, začněte využívat nejvýkonnějších prostředků pro růst vaší firmy na sto procent a buďte úspěšní.

Jak spolupráce vypadá?

Konzultace

Nejdříve probereme vaši značku a byznys skrz na skrz. Začneme podstatou vaší značky a pokračovat budeme vizí, strategií, produkty, službami a konkurencí ve vašem podnikání. Stanovíme také cíle naší spolupráce.

Analýza

Dozvíte se, jak na tom je váš web nebo e-shop z pohledu uživatelské přívětivosti, obsahu, kvality kódu a SEO. Které ze současných online prodejních kanálů vám fungují a které naopak ne.

Online marketingová strategie

Vymyslíme nejlepší způsob, jak využít dostupné online kanály k dosažení stanovených cílů (zvýšení prodeje, podílu na trhu, povědomí o značce apod.) v souladu s vašimi offline aktivitami a podstatou značky.

Správa online kanálů

Společně s týmem specialistů se postaráme o efektivní dosažení stanovených cílů ve vhodných online kanálech – můžeme se postarat o vaše sociální sítě, PPC kampaně, obsah a e-mailing.

Správa online kanálů

Společně s týmem specializovaných odborníků se postaráme o nastavení a správu jednotlivých online kanálů, které budou společně fungovat jako jeden celek.

Sociální sítě

  • Facebook
  • Instagram

Na sociálních sítích můžete zvyšovat povědomí o vaší značce, komunikovat se zákazníky, budovat s nimi vztah a vytvářet komunitu zákazníků věrných vaší značce. Prostřednictvím přesně cílených reklam můžete získávat relevantní návštěvníky vašeho webu, které můžete proměnit v nové zákazníky.

PPC kampaně

  • Google Ads
  • Sklik

Reklama ve vyhledávačích je jedním z nejvýkonnějších online kanálů pro získávání nových zákazníků, kterým umožníte najít váš web. Reklamní systémy umožňují propagaci v obsahové síti, v níž je možné zobrazovat reklamu vybranému segmentu uživatelů a také zůstat na očích lidem, kteří opustili váš web.

E-mail marketing

  • SmartEmailing
  • Mailchimp

Ne newslettery, ne spam. Ale automatizovaný a personalizovaný e-mailing, který má za cíl budovat vztah se zákazníkem a až poté prodávat.

Obsahový marketing

  • Blog

Obsah je král - kvalitní obsah na webu nebo blogu přivádí návštěvníky z vyhledávačů, protože obsah vyhledávače milují, stejně jako návštěvníci. Kvalitní obsah dokáže vybudovat důvěru a zvýšit vaši hodnotu coby odborníka.

Chcete být úspěšní na internetu?