Facebook má nejpropracovanější reklamní systém. Umožňuje cílit na potenciální zákazníky podle celé řady parametrů. Mezi ně patří demografické údaje jako věk, pohlaví, příjem, zájmy a další. Často se ale stává, že máme o svých zákaznících mylné domněnky. Kde tedy vzít ty správné údaje bez toho, aniž bychom jen hádali? V Google Analytics máte podrobná data […]
Máte vyladěnou stránku na Facebooku, publikujete kvalitní obsah, ale stále se vám nedaří zapojit dostatečné množství lidí, protože mají vaše příspěvky nízký dosah? S přípravou kvalitního obsahu na sociální sítě je spousta práce, ale jak příspěvky dostat k co nejvíce lidem, aby měla jejich tvorba přínos pro vaši firmu? Nízký dosah je způsoben změnou algoritmů […]
Pokud je součástí vašeho online marketingu reklama na Facebooku nebo ji plánujete v budoucnu, měli byste vědět o Facebook Pixelu. A pokud ho nepoužíváte, měli byste ho začít používat co nejdříve. Facebook Pixel vám pomůže vytěžit z rozpočtu na reklamy na sociálních sítích maximum. V článku se dozvíte, jaké jsou jeho přínosy. Co je to […]
Většina lidí, kteří navštíví vaše webové stránky, je opustí bez toho, aniž by nakoupili nebo poslali poptávku. Takto z webu odejde 95‒99 % lidí, aniž by splnili cíl webu. Mezi nimi jsou ti, kteří jen spěchali, protože neměli čas nebo si chtěli nákup promyslet a na web se vrátit. Jenže ta paměť… Jakou že adresu […]
Pokud vytváříte obsah na blog, jistě si přejete, aby se dostal k co největšímu množství lidí z vaší cílové skupiny. Protože pokud nemáte čtenáře, tedy publikum, psaní by bylo zbytečné. A to by byla škoda, obsah totiž může být velmi silným online kanálem a zdrojem nových zákazníků. Pro zvýšení návštěvnosti blogu vám pomůžou následující tipy. […]
Facebook v roce 2018 dramaticky snížil organický dosah příspěvků stránek, neplatí to ale pro veškerý typ obsahu. Naopak video Facebook podporuje a podporovat jej hodlá i nadále. Jak? Video má oproti jiným typům příspěvků větší organický dosah. Musí být ale nahráno přímo na Facebook, nestačí video nahrát např. na YouTube a na Facebooku jej pouze […]
Před tím, než spustíte kampaně na sociálních sítích, PPC reklamy nebo jakoukoliv jinou kampaň na internetu, měli byste vědět, co konkrétně chcete získat, koho chcete oslovit a jak to měřit. Důležitá je také příprava vstupních stránek webu, tedy místa, kam budou lidé z kampaní přiváděni. Následující kroky vám pomůžou s přípravou kampaní tak, abyste dosáhli […]
Business Manager je nástroj pro správu facebookových stránek a reklam. Poskytuje mnohem více funkcí než základní rozhraní pro správu, je zdarma a přímo od Facebooku. Jaké jsou hlavní výhody Business Manageru? 1. Oslovíte návštěvníky svého webu Business Manager umožňuje vytvářet vlastní okruhy uživatelů z návštěvníků vašich webových stránek, na které pak můžete cílit reklamu. Tuto […]
Také si někdy říkáte, jak je možné, že se vám na Facebooku zobrazila reklama na e-shop, který jste si prohlíželi nebo na téma, o které se právě zajímáte? A zároveň si říkáte, že byste takto přesně cílenou reklamu chtěli mít i vy? Facebook má o svých uživatelích velké množství dat. Má informace o věku, pohlaví, […]