Facebook v roce 2018 dramaticky snížil organický dosah příspěvků stránek, neplatí to ale pro veškerý typ obsahu. Naopak video Facebook podporuje a podporovat jej hodlá i nadále.
Jak? Video má oproti jiným typům příspěvků větší organický dosah. Musí být ale nahráno přímo na Facebook, nestačí video nahrát např. na YouTube a na Facebooku jej pouze sdílet. To je z pohledu Facebooku odkaz, ne video. Takže pokud vytvoříte video, na každou sociální síť ho nahrajte přímo.
Živá vysílání jsou na tom s dosahem ještě lépe. Pokud vysíláte video živě, dosah je mnohem větší. Navíc můžete už v průběhu vysílání získávat interakce od fanoušků a tím se dosah zvětšuje ještě více. V živých vysíláních můžete např. poodhalit zákulisí vaší firmy, představit nový produkt, udělat rozhovor, sdílet své myšlenky nebo vzdělávat, tím v očích zákazníků porostete jako autorita v oboru a vybudujete si důvěru.
Proč má video na Facebooku vyšší dosah?
Facebook následuje trendy. Již dnes video představuje většinu z internetového provozu. Společnost Cisco očekává v roce 2021 nárůst podílu video obsahu na 80 % z celkového objemu přenesených dat na internetu. To dokládá i fakt, že aktuálně je YouTube po Googlu druhým největším vyhledávačem na světě.
Nepotřebujete k tomu drahou techniku
Stačí pouze mobilní telefon a připojení k internetu, nepotřebujete ani natáčecí studio a váš marketing na sociálních sítích vám přinese mnohem více, než doposud.
Nezaspěte a pusťte se do tvorby videí 🙂