Přinášíme vám záznam webináře, který shrnuje tématický blok Srovnávače zboží z Marketingové akademie ve spolupráci s Eshop-rychle. Na webináři se dozvíte spousty praktických tipů o srovnávačích zboží a práci s XML feedy. Do detailu jsme probrali tato témata: Chcete se srovnávači zboží pomoci? Ozvěte se nám
Přinášíme vám záznam webináře, který shrnuje tematický blok Marketing a prodej na e-shopu z Marketingové akademie ve spolupráci s Eshop-rychle. Na webináři se dozvíte spousty praktických tipů, jak zvýšit prodeje a jak budovat značku svého e-shopu. Chcete s marketingem a prodejem pomoci? Ozvěte se nám
TikTok je sociální síť, která v posledních letech dosáhla velké popularity a získává si stále více uživatelů. Jedná se o aplikaci pro sdílení krátkých videí, která uživatelům umožňuje vytvářet, sdílet a prohlížet videa různého obsahu. Je oblíbená zejména mezi mladými uživateli, ale stále si na této platformě nachází své místo i starší uživatelé. TikTok se […]
První díl marketingové akademie ve spolupráci s Eshop-rychle jsme věnovali novému Google Analytics 4, který od 1. 7. 2023 nahradil aktuální Google Analytics Universal. Google Analytics 4 přináší celou řadu inovací a změn, proto jsme na toto téma připravili online webinář, během kterého vám vysvětlíme všechny novinky srozumitelně a jeho záznam je nyní k dispozici. […]
Provozujete e-shop a stále tápete v mnoha marketingových nástrojích, jako jsou PPC reklamy, SEO, reklama na sociálních sítích a nevíte, které zvolit a jak správně jej využít? Zajímáte se o novinky z online světa a rádi se učíte novým věcem? Pokud ano, jste na správném místě! Naše nová marketingová akademie je tady! Díky spolupráci s […]
Jedná se o obchod se sportovní a zdravou výživou a fitness doplňky. Hlavní předností e-shopu je naprostá zákaznická podpora, která dokáže zákazníkům poradit v každé situaci a nejen to! Můžeme se pyšnit také vynikajícími zákaznickými recenzemi, jelikož vynikáme v nabídce kvalitních e-shopů, která nabízí širokou nabídku vynikajících produktů. Úvodně měla fungovat pouze kamenná prodejna. Po […]
PPC reklama je v současnosti jedním z nejefektivnějších kanálů online marketingu pro generování tržeb a poptávky. Současnost je však oblast PPC reklamy velmi obsáhlá a dynamicky se mění. Neuplyne týden, kdy by do platforem Sklik, Google Ads či Facebook Ads nepřišla novinka nebo se nezměnila možnost jejich využívání. A proto se každý, kdo to s […]
PPC reklama je jedním z nejvýkonnějších typů internetových reklam. Zkratka PPC znamení Pay Per Click neboli platba za proklik. Za PPC reklamu tedy platíte ve chvíli, kdy na ni někdo klikne. PPC reklamy se nastavují v PPC systémech jako například Google Ads, Sklik, Facebook Ads a další. Typy PPC reklam Vyhledávací kampaně V našich končinách […]
E-mailový marketing používá e-maily jako nástroj k budování vztahu s potenciálními a stávajícími zákazníky a k prodeji produktů nebo služeb. Kdykoliv společnost pošle e-mail, lze to považovat za formu e-mailového marketingu. E-mailing je jeden ze segmentů online marketingu, stejně jako například marketing na sociálních sítích nebo obsahový marketing. E-mailing může odběratelům poskytovat různé typy obsahu, […]