Audit PPC kampaní
- Home
- Audit PPC kampaní
Máte spuštěné PPC reklamy, ale nejste spokojeni s aktuálním výkonem, nebo chcete ověřit, zda je správa PPC kampaní ve správných rukách?
Obraťte se na nás. Zdarma provedeme důkladnou analýzu vašich PPC kampaní na Google Ads, Sklik, Facebook Ads a srovnávačích zboží.
Audit Google Ads a Sklik
Audit PPC kampaní na Googlu a Seznamu. Prověříme vyhledávací, produktové a obsahové kampaně.
Audit Facebook Ads
Audit reklam na Facebooku a Instagramu.
Audit srovnávačů zboží
Audit srovnávačů zboží Heureka, Zboží.cz, Biano, Favi, Glami a Shopalike.
Služby
Jak probíhá Audit PPC reklam
Seznámení
Nejprve chceme dobře poznat vás, vaše potřeby i váš byznys. Při auditech nepoužíváme šablony, kampaně analyzujeme v kontextu s vaším podnikáním. Audit PPC reklam provedeme na míru vašim potřebám.
Google Ads / Sklik
Prověříme strukturu kampaní, práci s klíčovými slovy, kvalitu inzerátů, strategie nabídek, ceny za proklik, správné nastavení konverzí a remarketingu. Zjistíme, zda někde zbytečně neplýtváte rozpočtem, nebo naopak nevyužíváte potenciálu.
Facebook Ads
Prověříme cílení a nastavení kampaní, správné nasazení Facebook Pixelu, měření konverzí, událostí, optimalizaci reklam a jejich výkonnost.
Srovnávače zboží
Prověříme kvalitu XML feedů, optimalizaci pro jednotlivé srovnávače, spárovanost produktů a bidding.
Analytika
Prověříme, zda je správně nastaven Google Analytics a Google Tag Manager a zda měříte správné cíle a události vzhledem k povaze vašeho byznysu.
Návrh úprav a postupu
Výstupem auditu PPC reklam je PDF dokument, ve kterém naleznete případné nedostatky a konkrétní návrhy na úpravy vašich PPC kampaní pro zlepšení výkonu reklam.
Reference
Kdo nám důvěřuje
Marcel Hrubčín
Kufricek.czRomana Matoušková
STORMFASHIONEva Mrkvová
TopLožiska.czOndřej Vojáček
Ondrejvojacek.czKateřina Kodar
Style4.czEliška Dobiášová Turková
Breberky.czPoptejte Audit PPC kampaní
Služby
Naši partneři
ČLÁNEK
Nejčastější chyby v PPC reklamách
V PPC účtech se vyskytují zcela zbytečné chyby, které stojí nemalou část z rozpočtu na reklamu. Přečtěte si článek o 5 nejčastějších chybách v Google Ads a Sklik, se kterými se setkáváme.