Business Manager je nástroj pro správu facebookových stránek a reklam. Poskytuje mnohem více funkcí než základní rozhraní pro správu, je zdarma a přímo od Facebooku.
Jaké jsou hlavní výhody Business Manageru?
1. Oslovíte návštěvníky svého webu
Business Manager umožňuje vytvářet vlastní okruhy uživatelů z návštěvníků vašich webových stránek, na které pak můžete cílit reklamu.
Tuto reklamu můžete zobrazovat návštěvníkům svých webových stránek, kteří nesplnili požadovaný cíl, jako je např. dokončení objednávky, odeslání poptávkového nebo kontaktního formuláře a podobně.
Hlavní výhodou remarketingu na sociálních sítích je pestrost obsahu, který můžete pro komunikaci s lidmi použít. Získáte si důvěru a lidé si vás zapamatují. Jakmile budou připraveni nakoupit, vzpomenou si na vás.
2. Navážete komunikaci se stávajícími zákazníky
Podobným způsobem můžete komunikovat s lidmi, kteří u vás již nakoupili. Zvýšíte tak míru vracejících se zákazníků, kteří u vás nakupují opakovaně.
3. Zvýšíte dosah příspěvků své facebookové stránky
Příspěvky, které publikujete, se zobrazí pouze několika procentům fanoušků. Díky jejich propagaci dosah zvýšíte.
Prostřednictvím propagace můžete příspěvky zobrazovat jak stávajícím fanouškům, tak lidem, kteří v minulosti projevili o vaše příspěvky zájem. Udržíte si tak pozornost současných fanoušků (budete mít totiž větší jistotu, že uvidí vaše příspěvky) a získáte fanoušky nové.
4. Můžete testovat, analyzovat a vyhodnocovat
Business Manager poskytuje více možností pro testování, analýzy a vyhodnocování. Můžete testovat různé varianty kampaní nebo analyzovat okruhy uživatelů a zjistit, o jaká témata se vaši fanoušci zajímají. Díky tomu vytvoříte výkonnější reklamy a lepší obsah, který fanoušky zaujme, a budou pak na příspěvky více reagovat.
5. Zvýšíte výkon svých reklam
Častou chybou je spouštění reklam použitím tlačítka Propagovat příspěvek. Kvůli chybějícím klíčových funkcí je neefektivní. Můžete tak přicházet o peníze, které lze investovat lépe. Správce reklam v Business Manageru poskytuje více možností pro cílení, nastavení, optimalizaci a vyhodnocování reklam.
6. Spravujete uživatele přehledněji
V případě, že správa sociálních sítí leží na bedrech více lidem, přijde vám vhod přehlednější správa uživatelů. Pokud přidáváte nového správce, nemusíte si jej nejdříve přidávat do přátel na svém osobním facebookovém profilu. Stačí zadat jeho e-mail a odeslat mu pozvánku. Jednotlivým správcům přidělíte různá práva ke stránkám a účtům pro reklamu.